ua en ru

Капіталізація Facebook вперше перевищила 200 млрд дол

Капіталізація Facebook вперше перевищила 200 млрд дол

Ринкова капіталізація Facebook вперше перевищила 200 млрд дол. Про це повідомляє Financial Times.

Facebook вдалося випередити за темпами зростання свого основного конкурента - Google.

8 вересня акції Facebook зросли на 0,8%, досягнувши позначки 77 дол. 89 центів за акцію. Два з половиною роки тому компанія стартувала з 38 дол. за акцію.

За обсягом капіталу Facebook тепер обходить таких ветеранів ринку, як Toyota, Coca Cola і Bank of America, практично зрівнявшись з HSBC.

Останні успіхи Facebook пов'язують у тому числі з нововведеннями зразок лічильника переглядів, зробленим для зручності рекламодавців.

Google вийшла на біржу значно раніше Facebook - у 2004р., але капіталізації в 200 млрд дол. компанія досягла лише через три роки після IPO. За останні два роки капіталізація Google досягла 400 млрд дол., однак за темпами зростання корпорація програє Facebook.

У березні Facebook представила новий формат мобільної реклами - 15-секундні відеоролики, які програються автоматично. Facebook намагається показувати рекламу в Instagram. У липні компанія почала тестувати кнопку "Купити", за допомогою якої користувач може замовити товар, що рекламується в соцмережі, не покидаючи сайт. Ця опція розрахована, насамперед, на користувачів, що заходять у Facebook зі смартфонів.

За оцінками eMarketer, частка Facebook на глобальному ринку мобільної реклами в цьому році становитиме 22,3% (у 2012р. соцмережа починала з частки 5,4%). З таким показником Facebook стає другим у світі одержувачем грошей від мобільної реклами, пропускаючи вперед лише Google, на частку якої припадає близько 50% ринку. Третім йде Twitter, але його частка оцінюється менш ніж у 3%.