ua en ru

Sony призначила реліз PlayStation 4 на 15 листопада

Sony оголосила дату релізу своєї ігрової консолі PlayStation 4. Новини, можливо, розчарують деяких фанатів, які сподівалися на ранній реліз, але в цілому збігаються з прогнозами більшості аналітиків.

Sony оголосила дату релізу своєї ігрової консолі PlayStation 4. Новини, можливо, розчарують деяких фанатів, які сподівалися на ранній реліз, але в цілому збігаються з прогнозами більшості аналітиків, передає телеканал "Росія 24".

Приставка наступного покоління з'явиться в американських магазинах 15 листопада, а в Європі - 29 листопада. Її прихильники вже оформили більше мільйона попередніх замовлень. Нагадаємо, що головний конкурент Sony на ігровому полі, Microsoft, поки не назвав точну дату виходу Xbox One і підтверджує лише те, що консоль буде доступна в листопаді.

Деякі аналітики кажуть, що інформація від Sony поки нічого не значить. От якщо компанія Microsoft буде змушена заявити, що Xbox One вийде, наприклад, через тиждень після PS4, то тут вже є що обговорювати. Очевидно, що в такому випадку японська компанія встигне заробити чимало грошей і переманити клієнтів у суперника. Ну а поки про долю Xbox One нічого не відомо, і говорити не про що.

Проте варто відзначити, що Microsoft в черговий раз виявляється в ролі наздоганяючої, значить компанії Стіва Балмера, під час вибору часу релізу пристрою, доведеться орієнтуватися не тільки на святковий сезон, але і на заяву Sony.

Ще одним важливим чинником, який може зумовити результат першої битви приставок, стане кількість ігор, і в першу чергу ексклюзивів. На думку експертів, поки Microsoft виграє, але часу до листопада ще багато.

Головна конкурентна перевага PlayStation 4 - низька ціна. Ось вже чого ринок не очікував від Sony, яка завжди продавала свої пристрої трохи дорожче: консоль коштує не просто дешевше, а на 100 дол. дешевше Xbox One! Її вартість - 399 дол в США і 399 євро в Європі.

Компанія Sony була заснована в 1946 р. і є одним з провідних виробників електроніки в світі. Sony випускає аудіо - і відеопрогравачі, mp3-плеєри, DVD-програвачі, проекційні і LCD телевізори, монітори і електронні компоненти. Серед продуктів компанії такі бренди, як VAIO, Bravia і Walkman.

За період з 2005 по 2012 рр. капіталізація компанії скоротилася майже на 60%, однак на початку 2013 р. втрачені позиції були відіграні: з початку поточного року акції Sony подорожчали майже на 60%.