ua en ru

Google буде відображати фотографії та імена користувачів у своїй рекламі

Компанія Google оновила "Умови використання" своїх сервісів. За новими правилами, Google має право показувати фотографії та імена користувачів в оголошеннях зі своєї рекламної мережі за умови, що ці користувачі тим чи іншим шляхом продемонстрували зв'язок з рекламованим об'єктом.

Компанія Google оновила "Умови використання" своїх сервісів. За новими правилами, Google має право показувати фотографії та імена користувачів в оголошеннях зі своєї рекламної мережі за умови, що ці користувачі тим чи іншим шляхом продемонстрували зв'язок з рекламованим об'єктом.

Нововведення носить назву "Відкриті позначки" та працює наступним чином: користувач оцінює в сервісах Google продукт або послугу, і, якщо цей продукт або послуга рекламуються в мережі Google, в оголошенні показуються дані: ім'я, фотографія і оцінка. Ім'я і фото беруться з профілю в Google+.

Під "оцінкою" можуть розумітися такі дії, як підписка на сторінку бренду в соціальній мережі Google+, коментар під постом рекламодавця, відмітка "Мені подобається", виставлена ролику на YouTube, "зірочки", присвоєні додатком, фільму або альбому в Google Play і так далі.

Проте, відзначають в компанії, бачити таку інформацію зможуть тільки ті люди, яким ви надали доступ до свого контенту. Користувач може налаштувати "відкриті позначки", щоб не показувати своє ім'я, фотографію і позначки "+1" в рекламі, а також вибрати тематику оголошень, поруч з якими він згоден розміщувати інформацію про себе. Дані користувачів молодше 18 років не будуть відображатися в рекламі. Нові правила використання сервісів Google вступлять в силу 11 листопада.

Компанія стверджує, що "Відкриті позначки" дозволять підвищити якість реклами, так як користувачі будуть знати, що саме сподобалося їх друзям і знайомим.

У 2011 році схожу з "Відкритими відмітками" функцію під назвою "Рекламні новини"запустила соціальна мережа Facebook. Новини являє собою оплачений рекламодавцем пост, причому поряд з постом вказуються імена, прізвища та фото друзів, які "залайкали" сторінку цього рекламодавця.

Потім Facebook звинуватили в порушенні законів Каліфорнії за те, що вона використовувала на рекламних банерах "лайки" від користувачів на сторінці бренду, не сплачуючи їм за це. Щоб врегулювати конфлікт, соцмережа виплатила позивачам 20 мільйонів доларів.