ua en ru

Facebook забезпечила рекламодавців спеціальним фотобанком

Facebook забезпечила своїх рекламодавців спеціальним фотобанком. Заради них соціальна мережа уклала контракт з бібліотекою зображень Shuttershock.

Facebook забезпечила своїх рекламодавців спеціальним фотобанком. Заради них соціальна мережа уклала контракт з бібліотекою зображень Shuttershock.

Два мільйони фотографій з Shuttershock будуть доступні для використання у спеціальному онлайн-додатку Facebook, за допомогою якого можна створювати банери, повідомляє телеканал "Росія 24".

Таким чином, компанія створила щось на зразок вбудованої в свій портал соціальної мережі для бізнесу, яка об'єднала не тільки самих рекламодавців, але і співробітників Shuttershock, які можуть заробити, створюючи нові фотографії. Звичайним фотобанком це не назвеш: по-перше, клієнти отримають свої фото абсолютно безкоштовно, а їх авторам Facebook заплатить по-друге, вся реклама буде створюватися в загальнодоступній програмі, і, нарешті, у двох сторін буде набагато більше можливостей для спілкування у форматі мережі 2.0.

Гонорар авторів буде відповідати або навіть перевищувати той, який вони отримують в рамках самого Shuttershock з його закритою підпискою.

Нагадаємо, що у другому кварталі Facebook отримала виручку в 1,81 млрд дол., з якої 88% припадає на дохід від реклами, що відображає зростання в 61% у порівнянні з другим кварталом минулого року.

Нещодавно стало відомо, що компанія планує впровадити рекламні відеоролики, що відбудеться вже цієї осені. Один день рекламної кампанії обійдеться рекламодавцям приблизно в 2 млн дол. Новий формат реклами на сторінках соціальної мережі буде представляти 15-секундні відеоролики, які будуть вбудовуватися в новинну стрічку користувачів.