ua en ru

Чистий прибуток Google за III квартал знизився більш ніж на 5%

У третьому кварталі 2014 р. чистий прибуток Google знизився на 5,4% - до 2,81 млрд дол. (або 4,09 дол. на акцію), повідомляє Bloomberg. Роком раніше цей показник складав 2,97 млрд дол. (або 4,38 дол. на акцію).

Квартальна виручка за вирахуванням продажів, які припадають на партнерів, склала 13,2 млрд дол., що відповідає середньому значенню в оціночних прогнозах аналітиків.

При цьому виручка компанії злетіла на 20% і досягла 16,52 млрд дол. проти 13,75 млрд дол. роком раніше. Аналітики, опитані FactSet, очікували скоригований прибуток компанії на рівні 6,53 дол. на акцію при виручці в 16,57 млрд дол.

У звіті повідомляється, що середня вартість кліків на сайтах Google та інших інтернет-ресурсах, де розміщуються рекламні оголошення Google, у III кварталі впала на 2%. При цьому загальне число оплачених кліків підскочило на 17% щодо липня-вересня 2013 року.

Google за звітний період збільшив штат приблизно на 3 тис. співробітників. Вартість паперів акцій Google на електронних торгах у четвер упала на 1,9% після опублікування звітності.

Google як і раніше залишається найбільшим майданчиком для розміщення реклами в Інтернеті. Проте в даний час окреслилася тенденція переходу користувачів Інтернету на смартфони, що означає для Google менші можливості з показу реклами, ніж на персональних комп'ютерах або планшетах.

Крім того, відзначається незначне падіння цін на рекламу в Інтернеті, оскільки рекламодавці зменшили розмір бюджетів на маркетинг у Мережі.

Аналітик з Rosenblatt Securities Мартін Піікконен зазначив, що трафік Google збільшується в таких країнах, як Туреччина та Індонезія, де рекламний ринок ще не є добре розвиненим і ціноутворення нижче. В таких країнах превалює мобільний трафік, який і відбивається на загальних показниках.

Крім того, в розвинених країнах користувачі також частіше використовують смартфони для користування Інтернетом, щоб перевірити пошту, управляти особистими фінансами або користуватися видаленими мережевими сервісами.

Ціни на рекламу, показану пошуковиком у мобільному Інтернеті, знизилися у США за третій квартал на 9%, в ​​той час як вартість рекламних показів на планшетах і персональних комп'ютерах знизилася всього на 1%.

Нагадаємо, Google в І півріччі потроїла витрати на поглинання до 4,2 млрд дол.